Klantenservice

Informatie rondom garantie & retour

Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Dat kan gebeuren! Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
De kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening.
Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, wordt vervolgens het creditbedrag meestal binnen 5 werkdagen overgemaakt naar het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald.

LET OP!
Sale producten kunnen niet worden geretourneerd!


Is de maat niet goed?
Geef in een berichtje aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat of kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wilt ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.

Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:
1. De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd.
2. Sieraden, hoeden, en haar accessoires kunnen niet geruild worden.
3. Badkleding wordt niet retour genomen.
4. Artikelen die make-up vlekken bevatten na het passen kunnen niet worden geruild of retour gestuurd worden.
5. Sales, alle speciale aanbiedingen kunnen niet worden geretourneerd.
6. Schoenen die geruild worden dienen in originele doos en verpakking terug gestuurd te worden, ook de doos dient onbeschadigd geretourneerd te worden.

Informatie rondom levertijd en verzendkosten

Levertijd en verzendkosten
Op werkdagen vóór 16.00u besteld is morgen in huis! Maar soms komt het voor dat het iets drukker is en daardoor de levertijd wat langer kan zijn. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Met de Track&Trace code die we naar je mail sturen kun je je pakketje volgen. Heb je geen mailtje ontvangen? Check dan even in je spam. 

 

Verzendkosten

De verzendkosten zijn bij een besteding van €75,- of meer gratis! De verzendkosten bedragen €6,50. De retourkosten zijn voor eigen rekening. De verzendkosten naar het buitenland wijken af. Voor meer informatie neem dan contact op!


Klacht over een item?
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met info@fashionbyrox.nl met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. We nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt.


Retouradres:

Heijermanshove  3,
2726 AM Zoetermeer